Zbuduj swoją markę osobistą w internecieJak dbać o profesjonalny wizerunek na LinkedIn (i nie tylko)?

Czy możesz o sobie powiedzieć, że masz dobry wizerunek w Internecie? Czy Twoja obecność w mediach społecznościowych wspiera Twoje działania zawodowe?

Umów się na szkolenie Dowiedz się więcej

Na tym szkoleniu pokażę Tobie, jak zbudować swoją własną, profesjonalną markę osobistą oraz w jaki sposób może przełożyć się to na osiągnięcie Twoich celów zawodowych. Wejdź w świat LinkedIn i innych mediów społecznościowych oraz dowiedz się, jak skutecznie działać w tych kanałach jako personal brand.

Cele szkolenia

  • Uświadomienie uczestników, jak ważne jest budowanie swojej marki osobistej.
  • Pokazanie uczestnikom, czym cechuje się portal LinkedIn i jak jest istotny, w kontekście rozwijania personal brandu.
  • Przedstawienie możliwości i wskazówek, jak prowadzić skuteczne działania w tym portalu.

Korzyści dla Ciebie

  • Zrozumiesz, jak ważne jest budowanie marki osobistej, w kontekście prywatnym, jak i zawodowym.
  • Poznasz portale społecznościowe do prowadzenia marki osobistej, z naciskiem na LinkedIn. Przećwiczysz przykładowe zachowania w portalu.
  • Spojrzysz na temat kreowania personal brandu od strony strategiczno-teoretycznej (cele i sposoby komunikacji), jak i praktycznej (poznanie systemu, tworzenie treści, narzędzia pomagające w prowadzeniu profilu, przekształcenie profilu osobistego w bardziej biznesowy).

Po szkoleniu otrzymasz od nas

Dodatkową godzinę konsultacji z trenerem

Prezentację ze szkolenia

Pigułkę wiedzy + checklistę zadań

Certyfikat i potwierdzenie odbycia szkolenia

Ramowy program szkolenia

  • Strategia marki osobistej, czyli jak zaplanować świadome i spójne działania wspierające nasze zawodowe cele.
  • Budowanie biznesowych relacji w social media, czyli netykieta mediów społecznościowych i sposób na zdobycie uwagi odbiorców.
  • Cechy poszczególnych portali społecznościowych. Omówienie platformy LinkedIn.
  • Jak zacząć – założyć profil lub zmienić istniejący w bardziej biznesowy?
  • Codzienna aktywność w social media – co robić, a czego nie robić?
  • Budowanie sieci kontaktów i networking biznesowy.
  • Przykłady dobrych praktyk. Wzajemna wymiana doświadczeń.
  • Q&A

Szkoleniowcy

Karol Siódmiak

Specjalizuje się w prowadzeniu działań marketingowych dla sektora MŚP. W e-marketingu obecny od blisko 10 lat - aktualnie skupia się na Performance Marketingu. Doradza, pomaga i szkoli z zakresu marketingu internetowego. Pracował dla firm i klientów z różnorodnych branż – uważa, że im trudniejszy produkt lub usługa do sprzedaży, tym lepiej i ciekawiej.

Poznaj mnie