Zbuduj marketingowy Dream TeamJak stworzyć profesjonalny dział marketingu w firmie?

Zdobądź praktyczną wiedzę oraz umiejętności, które pozwolą Ci na zbudowanie skutecznego zespołu w dziale marketingu i osiągnięcie lepszych wyników biznesowych.

Umów się na szkolenie Dowiedz się więcej

Na tym szkoleniu pokażę Tobie, jak zbudować swoją własną, profesjonalną markę osobistą oraz w jaki sposób może przełożyć się to na osiągnięcie Twoich celów zawodowych. Wejdź w świat LinkedIn i innych mediów społecznościowych oraz dowiedz się, jak skutecznie działać w tych kanałach jako personal brand.

Cele szkolenia

  • Poznanie logiki marketingowej jako sposobu spojrzenia na strategię marketingową firmy
  • Zrozumienie jak funkcjonuje dział marketingu i jakie cele może osiągnąć
  • Zidentyfikowanie odpowiednich specjalizacji i kompetencji dla pracowników działu marketingu
  • Nabycie kompetencji związanych z rekrutacją specjalistów do marketingu
  • Efektywniejsza współpraca na linii marketingu i sprzedaży
  • Zapoznanie z metodami określania budżetu na działania marketingowe.

Korzyści dla Ciebie

  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności, które pomogą Ci zrozumieć i skutecznie zarządzać działem marketingu w swojej firmie
  • Poprawisz skuteczność działań marketingowych
  • Określisz kompetencje i role poszczególnych członków zespołu marketingowego
  • Poznasz najlepsze praktyki w zakresie budowania zespołu marketingowego, co przyczyni się do zwiększenia atrakcyjności firmy dla potencjalnych pracowników.

Ramowy program szkolenia

  • Określenie celów działu marketingu takich jak zwiększenie sprzedaży, zwiększenie świadomości marki, budowanie lojalności klientów.
  • Dobór odpowiedniego zespołu – role, kompetencje, kwalifikacje i doświadczenie potrzebne w dziale marketingu.
  • Budowanie strategii marketingowej czyli jak z Dream Teamem osiągnąć zamierzone cele i dostarczyć wartość dla klientów.
  • Działanie spójne i skuteczne w firmie, czyli zintegrowanie działu marketingu z innymi działami firmy, takimi jak dział sprzedaży, obsługi klienta czy dział produktowy, aby działać w sposób spójny i skuteczny.

Szkoleniowcy

Krzysztof Gorecki

Przedsiębiorca, CEO w inmarketing digital agency, lider niemal 30-osobowej agencji marketingowej, konsultant biznesowy i szkoleniowiec. Zapewnia firmom przewidywalne rezultaty marketingowe przy współpracy budowanej na partnerskich relacjach. Zarządzanie agencją pozwala mu z sukcesem realizować obsługę dla znanych marek i klientów.

Poznaj mnie