Twoja firma w internecieJak dobrać kanały marketingowe dla mojego biznesu?

Szkolenie jest propozycją dla przedsiębiorców, którzy chcą zwiększyć widoczność swojego biznesu w internecie i osiągnąć większy sukces w marketingu online, a co za tym idzie wzrost sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów i budowania ich lojalności.

Umów się na szkolenie Dowiedz się więcej

Podczas szkolenia poznasz różne kanały marketingowe i zdecydujesz jaki kanał jest najlepszy dla twojego biznesu, biorąc pod uwagę czynniki, takie jak cel i strategia biznesowa, grupa docelowa i budżet.

Cele szkolenia

  • zrozumienie funkcjonowania digital marketingu i jego wpływu na sprzedaż towarów i usług
  • wiedza na temat analizy grup docelowych i branży
  • poznanie różnych kanałów i sposobów komunikacji
  • poznanie możliwości promocji w internecie.

Korzyści dla Ciebie

  • będziesz wiedział jak określić swoją grupę docelową
  • będziesz umiał dobrać kanały w Social Mediach dla własnego biznesu i swojej branży
  • będziesz wiedział jak stworzyć i realizować efektywne kampanie marketingowe
  • będziesz w stanie zoptymalizować swoje działania marketingowe i osiągać lepsze wyniki sprzedaży i zyski:
  • będziesz wiedział jakie treści są najbardziej skuteczne w komunikacji z klientem.

Ramowy program szkolenia

  • Zdefiniowanie celów i strategii marketingowej jako podstawowe narzędzie : do wyboru odpowiednich kanałów marketingowych.
  • Analiza rynku i konkurencji oraz aktualnych trendów w twojej branży.
  • Wybór kanałów marketingowych pasujących do naszej strategii i celów.
  • Planowanie i tworzenie contentu (treści), tworzenie efektywnej komunikacji z klientami.
  • Analiza wyników i optymalizacja działań.

Szkoleniowcy

Krzysztof Gorecki

Przedsiębiorca, CEO w inmarketing digital agency, lider niemal 30-osobowej agencji marketingowej, konsultant biznesowy i szkoleniowiec. Zapewnia firmom przewidywalne rezultaty marketingowe przy współpracy budowanej na partnerskich relacjach. Zarządzanie agencją pozwala mu z sukcesem realizować obsługę dla znanych marek i klientów.

Poznaj mnie