Inwestycja w płatne kampanieFacebook Ads; Google Ads; LinkedIn Ads. Dlaczego Twoja firma powinna to rozważyć?

O płatnych kampaniach w mediach społecznościowych mówi się wiele. Można znaleźć zarówno wielu ich entuzjastów, jak i przeciwników, którzy mówią, że to marnowanie pieniędzy, a “Facebook nie sprzedaje”. Wyniki często jednak pokazują, że to mit i jeżeli odpowiednio podejdzie się do zaplanowania swojej strategii działań reklamowych, to może to przynosić wymierne efekty.

Umów się na szkolenie Dowiedz się więcej

Czy wiesz, do czego naprawdę służą poszczególne płatne kanały marketingowe i jak możesz je wykorzystać w swojej branży? Dla różnych firm najbardziej odpowiednie będą różne rozwiązania. O tym, które powinieneś rozważyć w swojej firmie i dlaczego, dowiesz się właśnie na tym szkoleniu.

Cele szkolenia

  • Zaznajomienie uczestników z cechami i możliwościami systemów: Facebook Ads, Google Ads, LinkedIn Ads.
  • Wskazanie, jak należy podejść do wyboru płatnych narzędzi dla poszczególnych branż i biznesów.
  • Przedstawienie uczestnikom sposobów planowania płatnych działań reklamowych w narzędziach Paid Ads.
    .

Korzyści dla Ciebie

  • Poznasz narzędzia Paid Ads od podszewki – obalimy wszelkie mity.
  • Dowiesz się jak planować działania marketingowe w płatnych formach mediów społecznościowych.
  • Wybierzesz odpowiednie narzędzia dla Twojego biznesu i poznasz pierwsze kroki do skutecznych kampanii reklamowych.

Po szkoleniu otrzymasz od nas

Dodatkową godzinę konsultacji z trenerem

Prezentację ze szkolenia

Pigułkę wiedzy + checklistę zadań

Certyfikat i potwierdzenie odbycia szkolenia

Ramowy program szkolenia

  • Jakie możliwości płatnej formy reklamy oferuje internet w 2023r.?
    Facebook Ads – możliwości, wady i zalety.
    Google Ads – możliwości, wady i zalety.
    LinkedIn Ads – możliwości, wady i zalety.
    Przedstawienie innych narzędzi płatnego marketingu internetowego.
    Jak wybrać odpowiednie platformy do swojej branży?
    Jak zaplanować działania marketingowe w poszczególnych kanałach?
    Jak mierzyć wyniki i opłacalność kampanii reklamowych?
    Q&A

Szkoleniowcy

Karol Siódmiak

Specjalizuje się w prowadzeniu działań marketingowych dla sektora MŚP. W e-marketingu obecny od blisko 10 lat - aktualnie skupia się na Performance Marketingu. Doradza, pomaga i szkoli z zakresu marketingu internetowego. Pracował dla firm i klientów z różnorodnych branż – uważa, że im trudniejszy produkt lub usługa do sprzedaży, tym lepiej i ciekawiej.

Poznaj mnie

Jakub Gilge

Specjalizuje się w prowadzeniu działań marketingowych dla branży przemysłowej oraz edukacyjnej. W marketingu działa od blisko 10 lat. Jego głównym obszarem działalności jest tworzenie strategii marketingowych, realizacja działań marketingowych w internecie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu e-marketingu

Poznaj mnie