Cele szkolenia
- Wprowadzenie do platformy, na czym polega i na jakich mechanizmach się opiera
- Pokazanie uczestnikom jak poruszać się po aplikacji i systemie reklamowym TikToka
- Przedstawienie największych możliwości organicznych i reklamowych.
.
Ciekawi Cię potencjał drzemiący w TikToku, ale nie wiesz od czego zacząć swoje działania?
Umów się na szkolenie Dowiedz się więcejNa szkoleniu dowiesz się jakie możliwości oferuje TikTok oraz jak rozpocząć pierwsze kroki w celu wypromowania Twojej marki w tym medium. Pokażemy Tobie co jest najważniejsze w działaniach organicznych, jakie aspekty są kluczowe do uruchomienia pierwszych reklam i jak skutecznie połączyć te działania ze sobą.
Jej specjalizacją w marketingu internetowym jest obsługa płatnych systemów reklamowych social ads oraz project management. Oczkiem w głowie są reklamy Facebook Ads, ale z chęcią rozwija się w innych systemach np. TikTok Ads czy Pinterest Ads. Nie boi się wyzwań, zawsze otwarta na nowości. Zwraca uwagę na najmniejsze szczegóły i dba o to, żeby wszystko było zrobione nie tylko dobrze, ale też estetycznie.
Poznaj mnie
Specjalizuje się w tworzeniu kreatywnych treści. Z marketingiem jest związana od ponad 3 lat i od samego początku kreowała interesujące, nieszablonowe treści - od strony wizualnej, jak i tekstowej. Obecnie pracuje w obszarze mediów społecznościowych i potrafi świetnie odnaleźć się w każdej branży - stworzy ciekawy content zarówno dla branży beauty, jak i przemysłu ciężkiego.
Poznaj mnie