Czysta rozrywka czy miejsce do rozwoju Twojego biznesu?Poznaj TikToka i wykorzystaj jego możliwości

Ciekawi Cię potencjał drzemiący w TikToku, ale nie wiesz od czego zacząć swoje działania?

Umów się na szkolenie Dowiedz się więcej

Na szkoleniu dowiesz się jakie możliwości oferuje TikTok oraz jak rozpocząć pierwsze kroki w celu wypromowania Twojej marki w tym medium. Pokażemy Tobie co jest najważniejsze w działaniach organicznych, jakie aspekty są kluczowe do uruchomienia pierwszych reklam i jak skutecznie połączyć te działania ze sobą.

Cele szkolenia

  • Wprowadzenie do platformy, na czym polega i na jakich mechanizmach się opiera
  • Pokazanie uczestnikom jak poruszać się po aplikacji i systemie reklamowym TikToka
  • Przedstawienie największych możliwości organicznych i reklamowych.
    .

Korzyści dla Ciebie

  • Dowiesz się jak wykorzystać nowe medium do działań marketingowych
  • Zrozumiesz, dlaczego warto być obecnym na TikToku
  • Dowiesz się jakie są możliwości systemu reklamowego TikToka i jak rozpocząć swoje działania

Po szkoleniu otrzymasz od nas

Dodatkową godzinę konsultacji z trenerem

Prezentację ze szkolenia

Pigułkę wiedzy + checklistę zadań

Certyfikat i potwierdzenie odbycia szkolenia

Ramowy program szkolenia

  • Wprowadzenie do platformy, jak działa i na co zwracać uwagę.
  • Kim są użytkownicy TikToka, czym się wyróżniają i jak do nich dotrzeć.
  • Organiczne możliwości platformy
  • Jakie działania reklamowe oferuje platforma
  • Jak rozpocząć działania – przykładowe strategie, ich wady i zalety
  • Omówienie działań na przykładach
  • Założenie konta reklamowego, podpięcie zasobów marki
  • Poruszanie się po panelu reklamowym, zapoznanie się z funkcjami systemu
  • Q&A

Szkoleniowcy

Aleksandra Habiera

Jej specjalizacją w marketingu internetowym jest obsługa płatnych systemów reklamowych social ads oraz project management. Oczkiem w głowie są reklamy Facebook Ads, ale z chęcią rozwija się w innych systemach np. TikTok Ads czy Pinterest Ads. Nie boi się wyzwań, zawsze otwarta na nowości. Zwraca uwagę na najmniejsze szczegóły i dba o to, żeby wszystko było zrobione nie tylko dobrze, ale też estetycznie.

Poznaj mnie

Kinga Sobkowiak

Specjalizuje się w tworzeniu kreatywnych treści. Z marketingiem jest związana od ponad 3 lat i od samego początku kreowała interesujące, nieszablonowe treści - od strony wizualnej, jak i tekstowej. Obecnie pracuje w obszarze mediów społecznościowych i potrafi świetnie odnaleźć się w każdej branży - stworzy ciekawy content zarówno dla branży beauty, jak i przemysłu ciężkiego.

Poznaj mnie